Medior marketeer cross-sell (Amsterdam, hbo, 32-40 uur)

Omschrijving

We gaan cross- en upsellen met verschillende producten, maar weten eigenlijk nog niet goed hoe we dit gaan vormgeven. We hebben dus jouw kennis en expertise nodig, zodat we ons doel van één miljoen klanten in 2020 kunnen realiseren.


Op dit moment is energie onze core business, maar in de komende jaren zal deze core zich uitbreiden tot drie producten (energie, vaste én mobiele telecom). We kunnen hier in deze vacature nog niet teveel over blootgeven, maar bel/app even naar Melissa Hagendijk via 06-39079657 en dan zal ze je meer vertellen.
 

Waar kan je aan denken?

We hebben al veel kennis in huis, maar omdat we voor het eerst een functie open zetten die zich voornamelijk richt op cross- en upselling laten we ons ook graag door jou adviseren! Je kan bij ons al je creativiteit kwijt en we houden wel van wat brutaliteit en risiconemers. Taken waar wij aan denken:

  • Conversie-optimalisatie (A/B-testen, Google Analytics, usability-testen,);
  • Analyseren van (aangeleverde) data en op basis daarvan campagnes bedenken en uitvoeren. Voornamelijk via de mail en voor ons sales center in Rotterdam, waar elke dag ongeveer 50 agents verantwoordelijk zijn voor retentie calls;
  • Voortgang van campagnes rapporteren aan de retentiemanager;
  • Adviseren over de te benaderen doelgroepen en klantsegmentaties inzichtelijk maken;
  • Continu verbeteren van datakwaliteit. 

Uiteindelijk mag je bij ons veel doen. Als je er maar voor zorgt dat zoveel mogelijk klanten minimaal 2 producten bij ons gaan afnemen. Behoud en retentie is dan ook superbelangrijk. Dit doe je natuurlijk niet helemaal alleen, want je collega’s van Sales & Marketing kunnen niet wachten je te verwelkomen (zie onder)! Daarnaast werk je nauw samen met de mensen van Business Intelligence, aangezien jij de door hen geanalyseerde data gaat interpreteren en omzetten naar succesvolle campagnes.


Wat neem jij mee?

Wij denken dat je deze functie als cross-sell marketeer het beste kan uitvoeren als je:

  • Minimaal 5 jaar ervaring hebt als (online) marketeer en beschikt over hbo/wo werk- en denkniveau;
  • Ervaring hebt in de telecombranche en hier ook een visie op hebt;
  • Graag werkt met Excel en hier ook voldoende kennis van hebt. SQL kennis is een pre;
  • Proactief, doelgericht en creatief fulltime te werk gaat voor 32-40 uur per week en het niet erg vindt om 1x per week te werken in Rotterdam.


Wat kan je terug verwachten?

Een ontzettend leuke werkplek in hartje Amsterdam, namelijk op de Reguliersdwarsstraat! En jouw collega’s zijn minstens net zo leuk. Maar voor niets gaat de zon op, dus hieronder nog wat meer:

  • Salaris wordt bepaald aan de hand van jouw kennis en ervaring; 
  • Contractduur voor een jaar met uitzicht op vast;
  • Reiskostenvergoeding van maximaal € 10,- netto per dag, waardoor we ook vanuit Den Haag, Rotterdam, Almere, Haarlem of Amstelveen goed te bereiken zijn;
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om 1,5 week bij te kopen;
  • Maximaal 5% jaarlijkse bonus;
  • 8% vakantietoeslag;
  • 6% pensioenregeling zonder eigen bijdrage;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden naar bijvoorbeeld senior marketeer;
  • Leuke activiteiten, zoals bootcamp, vrijdagmiddagborrels, massagedagen en meer... Een aantal weken geleden stonden we bijvoorbeeld nog met elkaar op Thuishaven festival waar we dansten op muziek van Avicii, Beyoncé of gewoon oer Hollandse toppers (zie onder).


Misschien ook nog wel leuk om te weten waar je terecht komt

Energie- en telecombedrijf Nuts Groep is een relatief nieuwe speler op de Nederlandse en Belgische markt, maar we zijn op dit moment toch echt de nummer vier van de energieleveranciers. Dit realiseren we met diverse merken (o.a. NLE en Budget Energie), waarmee Nuts Groep stroom, gas en telecomdiensten (NLEx) levert. We worden gedreven door ambitie en de wil om in alles wat we doen nog beter te worden en we doen zoveel mogelijk zelf. Dat kunnen we niet zonder inbreng van onze mensen dus er is veel ruimte voor eigen initiatief en ontplooiing, zowel persoonlijk als vakinhoudelijk.


Sollicitatieproces

Na jouw sollicitatie wordt er telefonisch contact met jou opgenomen om je sollicitatie verder te bespreken. Hierna word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek met de recruiter en de retentiemanager. Na dit gesprek wordt er nog een tweede gesprek gehouden met retentiemanager en de Manager sales channels C. Wij bellen ook altijd nog een referentie na voordat je bij ons in dienst treedt.


Vragen & contactpersoon
Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan contact op met Melissa Hagendijk (boven) door te bellen/appen via 0639079657. Mailen mag natuurlijk ook: melissa.hagendijk@nutsgroep.nl of bekijk haar LinkedIn