Klantenservicemedewerker (Amsterdam, hbo, 32-40 uur)

Omschrijving

“Waarop is de hoogte van mijn termijnbedrag gebaseerd?” of “Kunnen jullie mij met spoed leveren?”. Dit zijn vragen die jij als klantenservicemedewerker bij Nuts Groep krijgt. Jij bent het eerste aanspreekpunt en vindt het belangrijk dat klanten van de juiste service en informatie worden voorzien. Een (on)tevreden klant van de juiste uitleg of oplossing voorzien, geeft jou voldoening. Het product is simpel: energie. Toch zijn de klantvragen heel divers. Ieder contact steek jij positief en oplossingsgericht in. Waarom wil je nu juist bij Nuts Groep aan de slag als klantenservicemedewerker?


Uitdaging: Nuts Groep is een samenvoeging van Budget Energie en NLE die van oorsprong beiden energieleveranciers zijn. Sinds begin 2019 worden al deze vragen beantwoord vanuit ons kantoor in Amsterdam. We zijn enorm groeiende en onze ambitie is 1 miljoen klanten in 2020. Zonder goede service, geen klanten en daarom is jouw bijdrage superbelangrijk.

Verantwoordelijkheid: Je krijgt van ons een uitgebreide training, maar hierna mag jij snel in de praktijk aan de slag. Wij werken niet met scripts, wat betekent dat jij creatief in je gesprekken mag zijn. Ieder probleem is anders in oorzaak en situatie. Jij gaat dus zelf op zoek naar de beste oplossing per situatie. Als klantenservicemedewerker heb jij de meest waardevolle input voor procesverbeteringen en de ultieme klantbeleving. Proactief meedenken vinden wij dan ook erg belangrijk.

Samenwerken: Je behandelt jouw gesprekken en e-mails uiteraard zelfstandig. Er wordt hard gewerkt. Op maandagochtend, na een nieuwe salescampagne, of een reeks uitgestuurde jaarnota’s is het écht even knallen. Samen de schouders eronder en we redden het altijd. Maar heb jij een complexe vraag, de kennis of een second opinion nodig van een collega? Die geven jouw collega’s maar al te graag. Samen weet je meer!

Werkplezier: Dat jij het naar je zin hebt op werk vinden wij uiteindelijk toch het belangrijkst. Je komt dan ook terecht in een open, informeel bedrijf waar iedereen meedenkt en een goede sfeer voorop staat! We organiseren teamuitjes, bootcamps en jaarlijks een voetbaltoernooi. En iedere vrijdag knallen we het weekend in met een vrijmibo waar je met je collega’s eens Expeditie Robinson of de Televizier-Ring nominaties kunt bespreken!



Wat neem jij mee?

Positiviteit en energie! Voor jou is het gesprek niet af totdat de klant duidelijkheid heeft en goed geholpen is. Daarnaast is het fijn als jij:

  • Beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau en uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Een klantgerichte en oplossingsgerichte instelling;
  • Ervaring hebt met een vergelijkbaar telecomproduct (pre);
  • Je beschikbaar bent voor 32-40 uur per week.

Op maandag 21 oktober of 4 november 2019 kun jij instromen in de training waarin jij binnen drie weken alles leert over de energiebranche en onze merken Budget Energie en NLE.


Wat krijg je ervoor terug?

Je komt te werken in de Reguliersdwarsstraat. Een locatie die net zo levendig is als ons bedrijf! Voor niets gaat de zon op, dat snappen wij ook. Daarom kan je ook rekenen op:


  • Startsalaris van € 2.053,- (o.b.v. van 40 uur) + variabele jaarlijkse bonus van maximaal 5%;
  • Een contract voor 7 maanden met uitzicht op verlenging;
  • Reiskostenvergoeding van maximaal € 10,- netto per dag;
  • 8% vakantietoeslag;
  • 6% pensioen;
  • Uitstekende inhouse training & maandelijkse kennissessies;
  • Continue ontwikkeling op jouw communicatieskills;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;
  • Lunch, vers fruit en massagedagen;
  • Leuke activiteiten, zoals bootcamp, vrijdagmiddagborrels op ons dakterras en meer!


Sollicitatieprocedure

Na jouw sollicitatie zal er telefonisch contact worden opgenomen door de recruiter. Hierna word je bij ons op kantoor uitgenodigd voor een face-to-face-gesprek met de teamleider, zodat je ook gelijk jouw toekomstige werkplek kan zien. Daarnaast ga je ook nog even meeluisteren met één van de huidige medewerkers. Na afloop heb je dan een goed beeld van de functie!


Vragen & contactpersoon

Heb je naar aanleiding van deze vacature nog vragen? Neem dan even contact op met Rachelle Oortwijn via rachelle.oortwijn@nutsgroep.nl.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.